Mitt Elitserietips

Hej alla

Nu ska jag försöka mig på ett elitserietips såhär nån dag innan allt drar igång

  1. Linköping
  2. Frölunda
  3. Färjestad
  4. Modo
  5. Södertälje
  6. HV71
  7. Luleå
  8. Skellefteå
  9. Timrå
  10. Rögle
  11. Djurgården
  12. Brynäs
Vad tror ni om detta?

ska tillägga att de bara är en känsla jag har har INTE sett alla lag spela men tror de blir såhär.
Nu vill jag veta allas tips så lämmna en komentar.

Senare nån gång ska ja skriva lite kort om vad jag tycker de finns  för fördelar och nackdelar i varje lag.

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur fan får du Luleå ovanför Skellefteå ? :P

2008-09-14 @ 14:41:53
URL: http://littetookig.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Sara: Inte så svårt för Luleå har ett bättre lag och de kommer visa sig när serien startar

2008-09-14 @ 15:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0