Aftonbladets Elitserie bilaga

Hej allt folk

Har nu varit och inhandlat Aftonbladets elitseriebilaga så nu har jag nått att läsa fram till seriestarten. När jag kollar lite snabbt i den ser jag självklart att Luleå är nederlagstippat som vanligt. frölunda är favoriter hos herr Anrell men han tippar även Luleå 9a och ärkerivalen skellefteå 11a.

Men som alla vet tror jag ju stenhårt på mitt lag självklart går vi till slutspel.

Läste även dagens Kuriren att Luleå mest troligt tar in Lubos Bartecko till seriepremiären vilket är bra har aldrig gillat artistkontrakt riktigt. känns inte rätt helt enkelt.  i samma artikel gick att läsa att man nu söker efter en ersättare till MJarko Mäkinen som inte fick nytt kontrakt av Luleå.

Hoppas nu dom hittar en spelare av samma spelartyp gärna en från AHL gärna nån som kan göra de smutsiga jobbet stå framför mål tackla och skapa mycket energi till dom övriga.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ful design ;)

2008-09-13 @ 20:17:55
URL: http://littetookig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0