Kungen har landat

Jaa så nu är han här den som enligt media är Luleås frälsare

LUBOS BARTECKO

Och ja jag tror att vändningen kommer att komma men inte enbart av att han gör massor av poäng han kommer med grym energi och attityd de är de viktigaste han gör även spelare bättre.

Kvällens match mot frölunda kommer bli underbar lär bli skönt att höra publikens jubel när dom presenterar han

Lubos lovar att vi går till slutspel och de tror jag med nån gång vänder de och då kommer de att vända ordentligt vi är aldeles för bra för att ligga där vi ligger men som Lubos säger vi måste ha MINST två spelare till. Min magkänsla säger att de kommer att komma åteminstonde en

mitt förslag (och dröm) är Brad Isbister han har högerbössa är stor och stark och inte för gammal men smakar de så kostar de jag vill se han i Luleå men tror inte på de

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0