J20 Premiär för mig

Hej alla

Nu har jag varit på min livs första J20 match. Vad ska man säga de lär inte va sista matchen jag är på iaf. riktigt kul att se på.  men spelet var inte så bra visst vi hade puck mest men väldigt inefektivt. Leksand fick endå se sig besegrade efter en stark vändning av Luleås grabbar.

Nr8 var även på isen de var Ejdepalm han går de verkligen tungt för nu har han fått spela i Juniorlaget för att få istid kom igen nu Johan höj dig nu du kan ju spela bättre hockey eller hur?

Tyckte Tonberg och Lembacher imponerade dom skulle inte göra bort sig i A-laget tror jag tycker dom borde få chansen när rätt tillfälle ges.

Härligt att höra Bulan och Petter elda på grabbarna i båset härlig inställning
Slutresultat 2-1 till Luleå efter sudden death

Istället för Modig skulle man kunna prova ha Anders Nilsson imål han var riktigt bra stor och täcker mycket.

sitter och lyssnar på matchen mellan Brynäs och Luleå vi ligger under med 2-1 Fan skärp er nu och vänd detta vi verkar ju kriga på bra men vi måste göra mål.. och fel att slänga in Modig igen trots att Gusten inte spelade bra borde han få forsatt förtroende

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0