Bloggen har INTE dött

Hejhej

Kom just på när jag snackade med Sara att jag inte bloggat på ett tag. Lika bra att ta tag i de där på en gång.

Hockeyn börjar äntligen igen  imorgon för Luleås del... men vad har Djurgårn gjort under uppehållet. helvete så utspelade som modo var har jag aldrig sett ..tror jag

Match mot just Modo hemma imorgon. Blir en kul match och skönt utan Werner han som alltid lyckas göra 2-3 mål mot oss tycker jag vem ska nu sänka Luleå ja dom har ju sina Norrmän men jag tror stenhårt på vinst tips kommer senare.

Daniel Olofsson får spela vidare i Luleå BRA tycker jag han verkar vara på rätt plats vid rätt tillfälle ge han lite mer tid han kommer växa ännu mera. Men visst skulle jag oxå vilja se en klassvärvning och med Osten vid rodret tror jag att en helt okej värvning kommer att komma.

Nu är de väl endå dags att Skellefte åker ner till  iaf mitten av tabellen trodde aldrig att dom skulle vara såhär bra tabellen ljuger inte dom förtjänar att ligga där dom gö.r Men nu kommer ett starkt Frölunda och jagar samtidigt tror jag både FBK och HV71 kan spela bättre. Iinte för att jag vill de hellre ser jag Skellefte och Luleå före dom i tabellen. Detta börjar likna Hvs år efter guldet 2004. och nej de är ingen ursäkt att de var lockoout då alla hade samma förutsättningar kanske inte ekonomiskt men nog hade väl HV mer pengar än Luleå även då?

Även Rögle kommer rasa i tabellen de är jag jävligt säker på men att dom åker ut nej inte en chans. Kan till och med bli slutspel.

Ha de bra Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: sara

förhoppningsvis går det bra för HV när deras små hjärnor börjar fatta att tedenby behövs !

2008-11-12 @ 17:09:54
URL: http://littetookig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0