Besök från Foppaland

Ikväll 19.00 är väntan över, det otroligt långa och sega uppehållet är över för Luleås del. Modo kommer på besök och som vanligt tror jag de kommer bli en tät match som alltid när vi möter just Modo.

Senaste jag hört är att bara Mietinen saknas i Luleå. De är ett tungt avbräck för oss men nog klarar vi oss endå men hoppas på en ersättare snart. Vem som står i i mål ikväll vet jag inte med säkerhet men låt Modig stå denna match.  Jag vet jag har sågat Modig ett antal gånger iår. Men nu har han ju spelat riktigt bra på slutet så då måste man ju berömma killen oxå.

I Modo saknas Niklas Sundström och Hasse Jonsson två riktigt tunga avbräck för detta lag men väldigt skönt för Luleå. även Pär Hållberg och Marco Tuokko saknas. 

Tipset i denna match blir 5-2 till Luleå,  Obsut Omark Chabada och Harju x2 blir Luleås målskyttar. För nu ska de väl endå lossna för både Johan och Martin?

Vad tippar ni hur slutar matchen och vem gör målen?

Vi ses i arenan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0